ny start

Nu (ÄNTLIGEN) är huset färdigt, endast lite garderober (walk in closet) som ska fixas till nu i januari/februari.Tänkte jag skulle börja blogga lite om detta renoverings projekt och visa biler på inredningen och allt jag renoverat, före och efter bilder osv.
 
Huset är väldigt gammalt byggt runt 1879 och aldrig renoverats tidigre, så detta har varit ett riktigt stort projekt men tack vare min familj och pojkvän så är det färdigt. vi rev toaletten och baksidans ingång och byggde ut till två toaletter och en stor tvättstuga/hall. 
 
så nu bor vi här, jag jonatan och stella. (huset här över )
 
 
INREDNING | |
#1 - - Anonym:

Alltså wow Helga! Kommer till er på dirren när jag är hemma igen!

Svar: Ja gör det! När är det ni kommer hem? Vi kanske ses i Australien???
Helga Gunnarsson

#2 - - Anonym:

Ja...glömde skriva att det var från Lisa då;)

Upp